معاون آموزش و پرورش همدان: شیر در تمام مدارس همدان توزیع می‌شود

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

معاون آموزش و پرورش همدان: شیر در تمام مدارس همدان توزیع می‌شود

محمد بداغی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص توزیع شیر در مدارس استان همدان اظهار داشت: توزیع شیر از 18 آذر ماه در مدارس سراسر استان به صورت منطقه‌بندی آغاز شده است.

وی بیان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در مدارس سراسر استان دو نوع شیر استرلیزه و پاستوریزه در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان به تفاوت بین شیر استرلیزه و پاستوریزه اشاره و افزود: شیر استرلیزه ماندگاری بیشتری نسبت به شیر پاستوریزه دارد، این شیر به صورت لیوانی بوده و ماندگاری آن تا سه روز است.

وی ادامه داد: سعی شده تا برای مناطق دور افتاده که زمان بیشتری را برای توزیع شیر می‌رساند شیر استرلیزه باشد تا مشکلی به لحاظ بهداشتی یا فاسد شدن آن پیش نیاید.

بداغی یادآور شد: برای توزیع شیر شهرستان‌ها را منطقه‌بندی می‌کنند تا در یک دوره زمانی مشخصی شیر در مدارس منطقه‌های مشخص شده توزیع شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: حداکثر تا 10 دی ماه تمام جامعه هدف آموزش و پرورش استان زیر پوشش توزیع شیر قرار می‌گیرند.

وی در پایان سخنانش گفت: توزیع بسته تغدیه‌ای برای مناطق محروم روستایی که شامل بیسکوئیت و ... که از اول آذر ماه شروع شده تا پایان اردیبهشت ماه سال 92 ادامه پیدا خواهد کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 8 دی 1391برچسب:,ساعت 15:17  توسط محمد گلزار